2e zeedag op weg naar Bridgetown Barbados

12 januari 2023

Even een kort bericht vanaf de MSC Poesia die inmiddels al bijna de helft van de zeemijlen die we moeten varen om in Bridgetown ( Barbados) te bereiken heeft afgelegd. Het gaat dus voortvarend. Het weer,nog steeds een Caribische sfeer aan boord, dus zon en prima temperaturen. Ze doen er alles aan om de boel hier aan de praat te houden en bieden de hele dag vertier aan. Gisterenavond in een “uitverkocht” theater kunnen genieten van een wervelende “Italiaanse” show zang en dansgroepen die Italiaanse evergreens ten gehore brachten die door de Italianen natuurlijk werden meegezongen. Daarna nog in de lounge gezeten en gedanst en geprobeerd een uurtje langer op te blijven omdat de klok weer een uurtje terug ging. Heb net even gekeken maar het tijdverschil tussen NL en Barbados is momenteel 5 uur dus we hebben nog 3 uurtjes in te halen voordat we er zijn. Fijn dat het zo gaat, Beter dan ineens tijdsverschillen te hebben van 5-6 uurtjes.

Geen foto’s vandaag geen bijzondere verhalen gewoon op weg naar de andere kant van de Atlantic Ocean

1. Bep:
    12 januari 2023
    Gelukkig worden jullie goed bezig gehouden en het weertje werkt heerlijk mee . Geniet er maar lekker van . Voor mij klinkt het nog allemaal vreemd in de oren wat op MSC Poesia allemaal mogelijk is om je te vermaken. Hebben jullie nog geen zee benen ? 😄 groetjes
  2. Mieke:
    12 januari 2023
    Lekker relaxed!! 🛳Is ook wel eens fijn!!🥂
    En geniet van het lekkere weer.😎 Hier is het geen minuut droog geweest! Goede vaart, en tot het volgende verhaal!
  3. Inge:
    12 januari 2023
    Ben jaloers op dat weer! Onze tuin is een rivier geworden… bah!! Fijn dat de tijdsovergang geleidelijk gaat en er genoeg vertier is op de boot!
  4. Thea:
    12 januari 2023
    Heb ik weer gemist dat zingen. 😡😡
  5. Hilliante:
    13 januari 2023
    Hoi Kees en Jaqueline,
    Goed te lezen dat jullie je goed vermaken op weg naar Bridgetown ( Barbados).
    We kijken dan uit naar de mooie foto’s.
    De ‘warme’ groeten vanuit Montfort
  6. Gerrit Tini.:
    14 januari 2023
    Het weer is hier inderdaad Kloooooo.............. Gelukkig voor jullie niet en op naar Bridgetowne.