Bezoek premier van Nieuw Zeeland aan Ons?

3 februari 2017 - Pahia, Nieuw-Zeeland

Waitangi Threaty en bezoek van de premier van Nieuw Zeeland.
We waren eigenlijk klaar maar vanochtend gingen we een stuk wandelen richting het Waitangi park en zagen dat de voorbereidingen voor het feest as weekend al un volle gang waren. Er was ook veel meer politie op been. Wij wandelen dus verder over de brug naar het park en zien daar meer politie staan dan we de afgelopen weken bij elkaar hebben gezien. De agenten herkennen direct onze belangrijkheid en vertellen ons dat de premier van NZ onderweg is en elk moment aan kan komen. Wij mogen doorlopen en worden opgevangen door een aardige man die later een big shot blijkt te zijn bij de politie.
Hij herkent direct de belangrijke en innemende persoonlijkheid van Jacqueline en begroet haar met de traditionele NZ en Maori groet. Als je dit op deze manier doet deel je een beetje van het beste in jezelf met de ander en kom je er alkebei " rijker" uit. Mooie gedachte. Enfin het hele circus is aanwezig en komt op gang, radio, TV( ja alweer Janske) kranten etc. De premier en zijn gevolg zijn hier om met " gewone" mensen te praten. Amehoela, net als bij ons circus dus. Ongelofelijk zelfs hier honderd man op de been voor bescherming. Zwarte pakken is soort van CIA, politie en mannen en vrouwen met rugzakken en zwarte T shirts, is politie en met grijze T shirts ook politie alleen waren de zwarte T shirts op!
Deze wilden wij nog even met jullie delen als unieke afsluiting van een al even unieke reis.

1. Inge:
    3 februari 2017
    Lachen, vooral die groet:) mooier kun je niet afsluiten toch! En nu echt naar huis komen hoor...
  2. Jeroen:
    3 februari 2017
    Haha, die groet inderdaad!!
  3. Golande:
    3 februari 2017
    Goh wat leuk, maar die wildvreemde op deze manier groeten ,is wel vreemd! Hi hi! Inderdaad leuke afsluiting!
  4. Jules & Claudia:
    So famous Dutch now!
  5. Bep:
    3 februari 2017
    Wat een giller en mooie groet . Beter kan niet dus . En nu naar dat vliegtuig mensen .
    Goede vlucht .
    Bep
  6. Margriet Gommans:
    Hihi Aparte manier van groeten zeg. Goede reis terug. X
  7. Gerrit Tini.:
    5 februari 2017
    Prachtige groet en een mooie herinnering.