Zeedag 3 op weg naar Hawaï

9 februari 2023

Even een kleine update vanaf ons dek hier op de Poesia. Na 2 prachtige dagen in San Francisco hebben we 2 zeedagen gehad met bewolking en lagere temperaturen. Dat was op zich niet erg. Ik heb mijn verhaal over SF kunnen schrijven , we hebben op het dek gewandeld en in de middag heb ik het fitness centrum opgezocht en lekker ouderwets gebeukt met een prachtig uitzicht over de stille oceaan, wie kan dat nou zeggen?

De twee dagen gleden dus voorbij, de temperatuur steeg iets en dat gaf een goed gevoel. En, Jawel hoor vanochtend kwam het zonnetje er weer bij en glijden we nu weer over de rustige baren naar onze volgende bestemming toe. Als we daar overmorgen aankomen hebben we zo’n 4000 km afgelegd.
We.zijn inmiddels weer een uurtje achteruit gegaan en het tijdsverschil is nu 10 uur ( vroeger) met Nederland.

Vandaag is Ria mijn zusje jarig en vanaf onze zonnige plek op het dek hier van harte en de allerbeste wensen voor een mooie en gezonde voortzetting. Veel plezier vandaag al is dat inmiddels al weer bijna voorbij…..

1. Jose:
    9 februari 2023
    Ria ook gefeliciteerd. Van mij
  2. Thea:
    10 februari 2023
    Dus nu nog 1 dagje varen op de woelige baren. Veel plezier. En Ria gefeliciteerd.
  3. Bep:
    10 februari 2023
    Fijn dat jullie je goed vermaken op die woelige baren 😄 mooi vooruitzicht op naar Hawaï.
  4. Kees Verhagen:
    10 februari 2023
    Nog een dagje en dan weer aan wal Ook wel eens goed een beetje uitrusten .Op naar Hawaï.
  5. Ria Blaakenburg:
    10 februari 2023
    Ook lekker ffff zo toch , kunnen jullie op Hawaï weer lekker actief zijn 👌🏼 Dankje voor de felicitatie hoor 🥳🎉 en ook al die andere personen thanks daarvoor 🎉 Groetjes van ons 😘🛳