Passeren evenaar en datumgrens

14 februari 2023

Hoi allemaal, even ter informatie, komende nacht van de 14e op de 15e februari, passeren wij hier de internationale datum grens ( evenaar) en gaan onze klokjes ineens 24 uur voorruit, en slaan we dus gewoon een hele dag over en is het plotseling de 16e februari voor ons. We hebben dan dus deze week geen 5 maar 4 zeedagen. Die verloren dag gaan we natuurlijk op de terugweg gewoon weer terug pakken……

1. Bep:
    14 februari 2023
    Wat een gek idee zeg , niet niks 24 uur verder. Succes en een goede vaart saampjes 🚢 ⛴️
  2. Inge:
    14 februari 2023
    Idd gek idee… bijzonder om te ervaren 😘
  3. Ria Blaakenburg:
    Gekkigheid 🙃 maar inderdaad kunnen jullie het terug pakken haha .😜🛳 Groetjes
  4. Thea:
    Apart. Maar 4 dagen op de woelige baren. 💁‍♀️💁‍♀️
  5. Marion:
    15 februari 2023
    Ik heb het me al de hele tijd af zitten vragen hoe het zou gaan. Sydney is altijd de eerste met Nieuwjaar dus er moest iets veranderen onderweg. Bizar eigenlijk he. Hebben ze bij het passeren van de evenaar iets bijzonders aan boord gedaan of is dat verleden tijd.
  6. Mieke:
    15 februari 2023
    Wat appart allemaal! Weten jullie eigenlijk nog wel, welke dagen en uren jullie leven, vraag ik me weleens af!🙃😃
    Een voorspoedige reis verder, en we genieten van jullie verhalen!! Je schrijft gezellig Kees!!👍
  7. Kees Van Doorn:
    15 februari 2023
    Ja Mieke, we zijn soms echt helemaal in de war. Gaan nu 24 uur vooruit. Dus nu is het 12 uur later dan bij jullie in nederland.
    Heel raar
  8. Gerrit Tini.:
    15 februari 2023
    Zeker is zo'n dag apart om te ervaren!!