We lopen langzaam warm

29 oktober 2016 - Tilburg, Nederland

Hi allemaal, het is vandaag zaterdag 29 Oktober, Janske is jarig en daar moeten we dus vanmiddag naar toe. Vanavond krijgen we Suze mee naar huis en mogen we een weekendje oppassen.

Langzaam maar zeker komt de datum van 13 december dichterbij en kunnen we ons op gaan maken voor een lange em spannende vakantlie. Een vakantie met verschillende kanten, op de eerste plaats een vakantie waarbij we bij kunnen komen en tanken na alweer een enerverend jaartje wat bijna achter ons ligt.

Een jaartje waarin we afscheid hebben moeten nemen van mijn zus Wilma een fervente en trouwe lezers van onze vakantie verhalen. Als wij op ongetwijfeld heel mooie plekken zullen staan tijdens de komende reis zullen we in gedachten er eentje pakken op mij  zusje. Ook zullen we tijdens deze reis onze zwager Cor in gedachten houden ook hij was een trouwe lezer en volger van onze reizen.. ook zijn commentaar en oprechte belangstelling zullen we gaan missen en ook op hem zullen we ergens op deze reis als we weer eens op een overweldigende mooie plek zijn een (palm borrel) gaan pakken.

Vanuit  Amsterdam zullen we gaan vliegen via Shanghai waar we overstappen en vervolgens na een lange reis zullen eindigen in Australie Melbourne, waar ons gedeelte van de reis gaat beginnen.

Ik zal van het eerste gedeelte van de reis de route vast uploaden dan kunnen jullie wat we in het eerste gedeelte zullen gaan bezoeken.

Dit was de aftrap van wat iets onvergetelijks moet gaan worden......Tot de volgende keer....

1. Thea:
    29 oktober 2016
    Gefeliciteerd met jullie schoondochter. Ja ja het komt steeds dichterbij de grote reis. SPANNEND.
  2. Inge:
    29 oktober 2016
    Aftellen is begonnen!! Hoe dubbel alles ook voelt
  3. Golande:
    29 oktober 2016
    Ja leg de reisstekker , camera, zonnebrand enz maar vast klaar!!
    Heerlijk van te voren vast lezen over wat er allemaal te zien is op de mooie plekken! Verheugen op de jaarwisseling! Idd aftellen!!!
  4. Bep:
    30 oktober 2016
    Hoi Kees en Jaquline
    Vanmorgen zei ik tegen mij zelf yes daar zijn ze en lees ik dat de voorbereiding in volle gang is ( die voorbereiding zat al lang snor )en zitten jullie in de afronding en komt zo maar in eens heel dicht bij dat jullie grote reis kan beginnen . Inderdaad na een enerverend jaar waarin de trouwe volgers van jullie vakantie reizen nu vanaf boven genietend mee kijken en dat hun ook willen dat jullie weer prachtige momenten mogen beleven in deze reis . Wij wensen jullie nu ook weer een super tijd en en volgen jullie mee op de voet . En zullen wij samen met jullie de jaar wisseling elders afsluiten en denken aan de mooie , verdrietige en ook bijzondere momenten .
    Geniet deze weken nog van de dingen hier , de kids de kleinkinderen . En succes met de laatste stapjes voor jullie reis .
    Veel liefs H&B