Van Auckland naar Bay of Islands

29 januari 2017 - Pahia, Nieuw-Zeeland

Van Auckland naar Bay of islands
Hallo allemaal, nadat we gisteren toch nog een redelijk drukke dag hadden gehad, zijn we vanochtend vroeg uit Auckland vertrokken.
Heerlijk zoevend in onze Toyota Camry op goede wegen reden we in goed 3,5 uur naar Paihia aan de Bay of Islands. Subtropisch klimaatje, half bewolkt, graadje of 5 zesentwintig. Lekker windje.
Prachtig appartement met uitkijkje op de baai, groot balkon ! Leuk dorpje,echt badplaatsje in hoogseizoen.
Kortom helemaal goed, we zijn geinstaleerd, hebben voorlopig nergens meer zin dan in niks te doen.
De harde schijf zit helemaal vol en de cloud loopt over.
Dus als we niets meer gaan doen heb ik ook niets te melden en horen jullie weer van ons tegen einde van de week als we naar huis komen!

1. Jeroen:
    Looking good! Geniet nog ff en tot snel! X
  2. Inge:
    29 januari 2017
    Niets mis mee, ik zeg chillen en alle indrukken verwerken!
  3. Golande:
    29 januari 2017
    Heerlijk, want jullie houden van het strand., veel plezier nog!
  4. Golande:
    29 januari 2017
    Heerlijk, jullie houden van de zee en het strand, veel plezier nog!
  5. Gerrit:
    Genieten.
  6. Bep:
    29 januari 2017
    Lekker na genieten op zo'n geliefd plekje .
    H&B xxxx
  7. Jules & Claudia:
    29 januari 2017
    Eindelijk nog ff zon en genieyen, tot gauw!
  8. Marion:
    29 januari 2017
    Tja, zonnen kunnen we hier nog niet maar in ieder geval is de vorst weer weg.
    En dan ja, je snapt het al, regen en grijze wolken met een zonnetje. Echt Nederland dus. niets mis mee hoor. Het is zelfs zo dat het zonnetje al sterker wordt, dus dat wordt nu beginnen met uitkijken naar de lente. Deuren open en genieten maar.
    Even over de natuur. Ik zit nu achter mijn computer en als ik buiten kijk zit ik te genieten van 3 buizerds die bij ons rondvliegen! Ook mooi en genieten dus.
    Tot zover, misschien volgt er nog een kleine update over Tilburg eind van de week maar dat zie je dan vanzelf wel komen.
    Liefs Marion xx
  9. Maartje Smulders:
    29 januari 2017
    Klinkt goed! Geniet er nog even van!
  10. Gerrit Tini.:
    29 januari 2017
    Cloud en schijf vol nagenieten dus!
  11. Thea:
    29 januari 2017
    einde van een gelezen te hebbende gewelddig indrukwekkende vakantie.Ik heb ook genoten van jullie mooie verhalen. Op naar de laatste week goede terug reis. Grt Hans en Thea xx
  12. Carry:
    30 januari 2017
    Het is raar dat je na zoveel weken vakantie nog een week uit moet rusten. Het is eigenlijk weer tijd om aan het werk te gaan.
    groetjes Carry
  13. Nellie Antonius:
    30 januari 2017
    Lekker nog even dromen van alles wat jullie gezien hebben