Colon ( Panama)

23 januari 2023 - Colón, Panama

Wij zitten hier in onze hut in afwachting van ons vertrek naar Panama City. We zijn aanbeland in Colon vlak bij het Panama Kanaal maar we hoorden dat Panama City echt de moeite waard is, dus daar gaan we daar op af en we zullen een kleine 8 uur onderweg zijn  vandaag.

Jacqueline is nog niet de oude maar langzaam maar zeker met de hulp van de pillen zullen we er wel komen. Ik heb bij vertrek uit cartagena eergisteren alweer nog een paar prachtige zonsondergang plaatjes geschoten en gisteren was er op de boot een Tropisch Buffet met verschillende kunstwerkjes die ik jullie ook niet wilde onthouden.

Op het schip zijn wat zieken in de ziekenboeg hier die schijnbaar ingericht is als een klein ziekenhuis er lopen ook aardig wat ingezwachtelde oudjes rond waarvan sommige zelfs in het gips, gladheid bij het zwembad en het onverwacht bewegen van het  schip  zijn de belangrijkste oorzaken. Daarnaast zijn een heleboel van die mensen  belast met een storing in hun evenwichtsorgaan en of zien ze het allemaal niet meer zo goed.

Goeie handel voor de scheepsarts dus hier.

Wij gaan zo op pad, zijn laat terug en morgen gaan we door het Panama Kanaal, dus dan zal ik wel een dubbel verslag hebben denk ik zo maar.

1. Inge:
    23 januari 2023
    Mooie kunstwerken zeg, aardige bezigheidstherapie 😂 Heel feestelijk. En ja tis echt een dorp/stad zo’n schip. Benieuwd naar de nieuwe verhalen en fijn elkaar even ‘gezien’ te hebben gisteren 😘
  2. Ria Blaakenburg:
    23 januari 2023
    Who prachtig , dat buffet mag er zeker wezen 😋 pas goed op jullie zelf en vooral verder genieten 🛳 🍀
  3. Mieke van der Stappen:
    23 januari 2023
    Wat maken jullie mooie dingen mee. Prachtig wat ze kunnen doen met eten.
    Nog een fijne reis en de verhalen zijn geweldig.
    Groet,
    Mieke
  4. Mieke:
    23 januari 2023
    Wat een prachtige kunstwerken!!
    Het buffet ziet er trouwens helemaal fantastisch uit!! Smullen geblazen!!
    En Jaqueline, gelukkig dat je je weer wat beterder voelt!!
    Hebben jullie nu een lange dag voor de boeg. Hopelijk met veel mooie dingen! Wachten weer op het volgende verhaal!!
    Geniet er van!!
    Lieve groetjes
    Mieke
  5. Thea:
    23 januari 2023
    Jullie komen niets te kort zie ik wel. Echt smullen daar. Geniet ervan. En Jacqueline ietsjes beter. Hopelijk gauw helemaal. 💋💋
  6. Marion:
    23 januari 2023
    Veel oudjes aan boord? Een voordeel, je gaat je steeds jonger voelen (ja Jacqueline ook jij na je griepje weer 😊) maar ook voor jullie blijf opletten wat je doet.
    Door het Panama kanaal gaan lijkt me een aparte belevenis en ben dan ook benieuwd naar foto’s en verhaal.
    Jacqueline zet hem op. Liefs Marion xx
  7. Daniëlle:
    23 januari 2023
    Dat je maar snel helemaal opknapt Jacqueline zodat jullie weer samen kunnen genieten van al het moois wat nog gaat komen! 😘
  8. Gerrit Tini.:
    24 januari 2023