Met de hele bubs op weg naar een Balinees avontuur

24 oktober 2017 - Tilburg, Nederland

Hallo allemaal, zoals de meesten van jullie al weten waren wij in het begin van dit jaar aan het genieten van onze prachtige reis door Nieuw Zeeland. Op een mooi moment ergens onderweg in dit prachtige land, bijkomend van wat de dag ons gebracht had zaten wij onder het genot van een wijntje te filosoferen en kwamen we op het idee om de hele bubs maar eens uit te nodigen voor het vieren van kerst en oud & nieuw op een tropische bestemming. Na wat gewend te zijn aan het idee, hebben we kort gebrainstormd over de bestemming. Daar waren we snel uit, Bali leek ons wel een aardige plek om de kerstdagen met elkaar door te brengen.Toen kwam natuurlijk het allermoeilijkste en spannendste moment, zouden de kids daar wel zin in hebben? Wij dus vanuit Nieuw Zeeland de vraag mail verzonden naar het koude Nederland. De reacties waren er geloof ik ondanks de afstand binnen enkele minuten.... Ja, wat denken jullie ?? Natuurlijk willen we erbij zijn..... Dus plannen maar...Thuis gekomen zijn we direct aan de slag gegaan om onze plekjes uit te gaan zoeken op dat wonderschone eiland. ( Jacqueline en Ik zijn daar lang geleden 1997 al een keertje geweest op onze eerste verre reis naar Indonesië, met Bali als onderdeel van deze trip) Wij hadden al eens gehoord van iemand dat je daar prachtige Villa's kon huren met alles er op en er aan. Enfin wij op onderzoek en onze planning rond gemaakt die natuurlijk werd gekoppeld aan de schoolvakantie periode in Nederland. Wij hebben toen ook maar meteen besloten hier onze jaarlijkse "grote"vakantie van te maken. Jacqueline en ik vertrekken dus al de 17e december richting Bali om 'kwartier" te maken zoals dat heet en vast een beetje te acclimatiseren :-). Wij vertoeven dan in het Anvaya Beach Resort in Kuta.Op de 22e december vertrekken Janske, Jeroen en Suze voor hun spannende trip naar Bali waar zij op 23 december aankomen en opgewacht zullen worden door Jacquelin, mijn persoontje  en onze chauffeur die ons naar de eerste villa zullen gaan brengen. Dit is Beach Villa Asmara in Lovina Beach. De volgende dag ( 24 december) zal de chauffeur weer richting Denpasar gaan rijden om Inge, Remon, Tieme en Meike op te halen die de 23e uit Nederland zullen vertrekken voor hun spannende reis naar Bali. Wij vliegen met de KLM de kids vliegen met Singapore Airlines. Terwijl de chauffeur onderweg is om Inge, Remon en de kids op te halen, houden wij ons bezig met het kerstmenu.. Dat moet tenslotte ook gebeuren nietwaar? Ook in Bali kun je volgens mij gewoon chocolade mousse maken en de rest wordt een verrassing van het keuken team daar....Wij hebben gezegd, wij regelen transport en verblijf, de rest van het programma moeten jullie maar invullen, natuurlijk wat suggesties gedaan en we zullen het wel zien, we laten ons verrassen zullen we maar zeggen. Op 30 december gaan we weer verkassen en worden wij gebracht naar Villa Hanaya Indah, ook weer zo'n hemelse plek op deze aarde waar we dus our&nieuw zullen gaan vieren. Op 5 Januari 2018 komt er voor de kids een einde aan dit mooie verhaal en vliegen zij weer terug met Singapore Airlines naar Nederland.  Jacqueline en ik vliegen vervolgens van Bali naar Lombok om even "bij" te komen te gaan chillen in het Katamaran resort in Senggigi. Ik ga al onze belevenissen weer per dag "rapporteren" ongetwijfeld zullen de kinderen ook een duit in het zakje gaan doen, Inge is zoals jullie weten ook een makkelijke schrijfster en Jeroen doet ook wel een duit in het zakje. Op het eind van de rit zullen we dan een prachtig digitaal verslag hebben en laten we het natuurlijk ook weer afdrukken voor het nageslacht zodat als de   nu nog kleine kinderen groot zijn geworden ze kunnen lezen en zeggen, weet je nog wel....wordt vervolgt......

1. Erik de Ruiter:
    26 oktober 2017
    Leuk om te lezen en leuk om straks op de hoogte te blijven van jullie avonturen!
    Beetje jammer dat alleen jullie 2 met de KLM vliegen... slecht voor mijn winstdeling :-)
    Uit ervaring (2001) weet ik dat het schitterend is daar dus komt vast helemaal goed.
    Geniet ervan met z'n allen!
  2. Bep:
    17 december 2017
    Wat een mooie ingeving in Nieuw Zeeland nog niet zo lang geleden 😊 en zie nu is het al zo ver . Vandaag vertrekken jullie en de kids komen jullie eind deze week na . Om samen Kerst 🎄🤶🏼🎅🏽🌲 en oud op nieuw te vieren met jullie in Bali . Geweldig hoor . Geniet er samen van want dit is echt wel erg speciaal. Lieverds een goede reis voor jullie allen en wij zullen zeker genieten van de belevenissen die jullie met ons willen delen.
    Tot gauw 😘😘