Terug naar huis...... voor de kinderen en de kleinkinderen.

5 januari 2018 - Karangasem, Indonesië

Zoals ik gisterenavond al aan het vertellen was, gebeurde er van alles terwijl ik zat te schrijven en de geuren uit de keuken het afscheidsdiner aankondigden. De prachtige Balinese danseressen hebben jullie nog mee gekregen. De rest komt nu. Ik heb er ook een foto bijgedaan van onze keukenprinsessen hier die op een paar vierkante meter van alles tevoorschijn wisten te toveren.

Als verrassing werden we gisterenavond allemaal in traditionele Balinese kleding gestoken en werd de tafel versierd zoals ze dat hier doen met speciale gelegenheden en ceremonies zoals huwelijken en dergelijke. De foto's zullen voor zich spreken. het afscheidsdiner was geweldig. Daarna nog een tijdje zitten kletsen en op tijd naar bed, lange dag in het vooruitzicht voor de kids.

Na het ontbijt vanochtend begonnen de eersten voorzichtig te pakken, de rest zwom, las, of deed van alles en nog wat. Na de lunch vandaag de boel afgewerkt met onze huis crew, nog wat dingen geregeld en nog wat gezellig zitten kletsen met elkaar. Als toetje  nog een gezamenlijk klots partij in het zwembad gehad. En dan komen de busjes, wordt de bagage erin gesjouwd en nemen we afscheid van elkaar alsof we elkaar weer een jaar niet gaan zien. Het was hoe stom het misschien ook klinkt een emotioneel afscheid en dan besef je eigenlijk pas hoe leuk en intens deze dagen zijn geweest. Ze zijn ook echt omgevlogen.. Net afscheid genomen van het personeel hier, we hebben ze een vrije dag gegeven! Wij vermaken ons hier vandaag nog wel helemaal alleen in zo"n prachtige villa, ff chillen. Morgen om 7.30 worden we opgehaald om naar Denpasar te gaan, vliegen om 11.35 uur lokale tijd naar Lombok om in het Katamaran resort in Senginni nog een weekje te relaxen. Hopelijk werkt het weer nog een weekje mee. Behoudens de eerste dagen hebben we prachtig weer gehad ondanks de regentijd. De mensen die voor ons hier hebben gezeten ( tot 29 december) en hier 10 dagen waren hebben veel regen gehad waardoor  er niet veel ondernomen kon worden door deze gasten.......Dan hebben wij dus echt veel geluk gehad. Terwijl we de busjes laden begint het te regenen, nu inmiddels overigens weer droog. We zwaaien iedereen uit en het zit er op.....

Ik denk dat ik geen dagelijks verslagje meer ga maken, op Lombok zal het niet echt spannend meer zijn denk ik, we laten wat weten als we aangekomen zijn met wat foto's van de plek waar we dan terecht zijn gekomen. We laten jullie natuurlijk weten waneer we met de terugreis beginnen en mochten er ondertussen spannende zaken zijn te melden, dan horen jullie dat natuurlijk meteen.

1. Bep:
    5 januari 2018
    Ja dit kan alleen maar emotioneel zijn wat een prachtige periode hebben jullie samen gehad . Ik kan mij voorstellen dat je dat gevoel die sfeer met zijn allen wil vast houden . En dan is daar dan toch het moment van afscheid het los laten van zo’n relaxe periode met elkaar . Koester deze herinnering want het is echt uniek . Top hoor Kees en Jacquline. Ja en dat eten echt wohhhhh ik begrijp alleen niet dat jullie dat hebben op gegeten 🤪🤣
    Fijne week nog samen 😘😘
  2. Marion:
    5 januari 2018
    Ik kan me helemaal voorstellen dat het emotioneel is geweest. Tekenend voor hoe het is geweest samen! Een unieke ervaring waar je nog lang op kunt teren.
    Geniet nu van de rust (waar je snel aan zult wennen denk ik) en tot horens. Xxxx
  3. Marianne:
    5 januari 2018
    Ja aan alles komt een einde, maar jullie kunnen heel lang nog teren op deze unieke vakantie. En voor de kinderen en kleinkinderen is het een ervaring die ze nooit zullen vergeten .Geniet nu nog samen van alles nog na . liefs
  4. Jose:
    5 januari 2018
    Fijn dat jullie een hele fijne tijd samen hebben gehad.
    Heb genoten van de mooie blogs en bij behorende foto's,en video opnames.
    Jaqueline en Kees heb het nog fijn daar samen,en tot ziens in Tilburg.

Liefs José.
  5. Gerrit Tini.:
    5 januari 2018
    En dan... komt het afscheid nemen van elkaar en reken maar dat het niet zonder tranen ging. Zoveel dagen met elkaar optrekken brengt je dicht bij elkaar. Voor jullie nog een leuke rustige week samen.
    Wij hebben met veel plezier genoten van de foto's, video en blogs. Kees je bent een kei in ons laten mee genieten van jullie reis!! Tot ziens in Tilburg.
  6. Danielle Noot:
    5 januari 2018
    Super bijzonder én vast onvergetelijk voor jullie allen! Goede reis en geniet samen nog verder xx