Sint weg, Bali komt eraan

7 december 2017 - Tilburg, Nederland

Hallo allemaal, nog een dikke week en dan gaan wij ( Jaqueline en ik) kwartier maken op Bali. Wij hebben natuurlijk een hoop telefoontjes en appjes gekregen over de toestand met die verrekte vulkaan op Bali die het zo nodig vond om na een paar maanden rommelen uit te barsten.Het vliegveld op Denpasar ging dicht en een lichte paniek was voelbaar in de gelederen van de familie van Doorn. Op de veel gestelde vraag wat we zouden gaan doen als het vliegveld dicht zou blijven, was mijn steevaste antwoord : dan gaan we een kerstboom kopen. De lava wordt echter niet zo heet gegeten als die wordt opgediend en neerslag van vulkanische as zorgt er voor dat het eiland zo mooi groen en vruchtbaar is. Zonder al die vulkanen op onze wereld zouden we overigens ook niet zulke prachtige eilanden en tropische bestemmingen hebben. De Sint heeft er al voor gezorgd dat er snorkel materiaal en andere presentjes die met vakantie vermaak van doen hebben op de verschillende adressen zijn afgeleverd. Jacqueline is al begonnen met het verzamelen en klaar leggen van "dat mag ik niet vergeten' dingen die strakjes mee de koffer in moeten. Vandaag stond er op een nieuws site een heel verhaal van een Nederlands stel dat werkzaam is op Bali in de horeca met de kreet : Kom naar Bali !!, Zoals gewoonlijk als er ergens op de wereld iets gebeurd heb je toch een heleboel mensen die dan gaan annuleren en of omboeken met desastreuze gevolgen voor de lokale bevolking. Er is niets aan de hand hier is de boodschap. Wij gaan dus dan ook lekker door met onze voorbereidingen, nog een weekje dan zijn we weg en gaan we jullie allemaal op de hoogte houden van onze Balinese avonturen in woord en beeld. Tot binnenkort allemaal en succes met jullie kerst voorbereidingen. Er komt sneeuw en koude aan heb ik gehoord...

1. Gerrit Tini.:
    7 december 2017
    Bedankt wij gaan jullie zeker volgen!
  2. Ria jansen:
    Hoi J en c.
    Ik wens jullie een voorspoedige reis naar Bali en geniet ervan
    met zijn allen.
    Gr Ria.
  3. Thea:
    7 december 2017
    Wat leuk om jullie verhalen weer te lezen. Wij wensen jullie een fijne vakantie zonder dat er iets uitbarst. Behalve jullie uit je kleren van het goede leven. Geniet ervan samen met de kinderen en kleinkinderen 💋💋
  4. Jules&Claudia:
    7 december 2017
    Vol verwachting klopt ons hart !!
  5. Jose:
    7 december 2017
    Heb ook een beetje vacantie gevoel bij het lezen van jullie verhalen zie er naar uit
  6. Yvonne de Ruiter:
    7 december 2017
    Goede reis en geniet ervan!
  7. Corrie schreppers.:
    7 december 2017
    Zeker weten dat dit een speciale vakantie gaat worden met de kinderen en kleinkinderen. Dat is op zich al heel gaaf. Dus dat wordt heel erg genieten .en daarna nog lekker met zijn tweetjes een weekje bijkomen haha.
  8. Bep:
    7 december 2017
    Niet anders verwacht van jullie en weer mooi omschreven . En wij zullen jullie weer volgen op de voet . Heel veel succes met de laatste loodjes .🤶🏼🎄🤶🏼
  9. Hans en Marian Tuerlings:
    8 december 2017
    Wat leuk dat we weer getuige mogen zijn van jullie prachtige reis. Dank jullie wel. Wij wensen jullie een onvergetelijke tijd toe samen. Geniet ervan. Groetjes .
  10. Golande:
    8 december 2017
    Fijn dat jullie in de gelukkige omstandigheden zijn dat jullie dit met het hele gezin kunnen gaan doen , is niet voor iedereen weggelegd! We zijn dan ook een tikkeltje jaloers, maar wensen jullie een onvergetelijke reis toe, waarin je herinneringen maakt voor het leven!
  11. Marion:
    Test
  12. Marion:
    8 december 2017
    Zo, de test is gelukt dan nu een reactie.
    succes met het inpakken van de koffers, maar Kees dat kun je rustig aan Jacqueline overlaten, die weet daar wel weg mee!
    verder geniet van de vakantie die komen gaat en wij kijken weer uit naar de verhalen en de foto's. Marion xx
  13. Marianne:
    9 december 2017
    Fijn om te horen dat jullie aan het pakken zijn ,wij volgen jullie reis verslag met plezier ,en wensen jullie hele gezin een fijne vakantie .
  14. Nellie Antonius:
    9 december 2017
    Ik Wacht met spanning weer op de mooie verhalen,hoop dat jullie verschriklijk gaan genieten.zeker vanhet mooie Bali en van elkaar!
  15. Marion:
    16 december 2017
    Zo, koffers (bijna) gepakt? alles bij de hand wat je nodig hebt ?
    dan is het tijd dat je kunt gaan. nog even wachten tot zondagavond (wel balen dat het veranderd is he) en dan de lucht in!
    heel heel fijne vakantie met z'n allen en jullie twee, geniet ervan en denk een beetje aan mij. fijne aparte kerstdagen en dito oudejaarsavond.
    voor 2018 de aller allerbeste wensen, veel geluk en gezondheid. xxx Marion