Las Vegas

8 juni 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Nadat we ons hadden geïnstalleerd op onze hotelkamer, zijn op zoek geweest naar een show voor vanavond Le Reve. ( kun je opzoeken) Gisterenmiddag nog even bij het zwembad gelegen. Ging om 18.00 dicht en dan wordt het pas lekker !! ( tenminste voor Las Vegas begrippen) Gisterenavond zijn we de "strip" opgegaan. Druk druk en nog eens druk en wat een rare figuren zie je hier lopen. Amerika is een tamelijk conservatief en puriteins land.Nou dat zou je niet zeggen als je hier rondloopt. Het is echt Sodom en Gomorra. Enfin we hebben wat plaatjes gemaakt en die komen er nu aan.

9 juni 2018
    Een aparte ervaring Las Vegas en altijd druk.
  2. Corrie schreppers.:
    Vergok niet je hele geld. Aub!!!julliewillen toch veel meermooie reisjes maken. Dat wordt dan helaas onmogelijk haha!!😝😎😝😎
    9 juni 2018
    Zo dit is echt een hele andere wereld zeg Las Vegas . Maar wat Corrie al zegt kom niet in de verleiding hoor 🤪 wat een drukte hè maar sfeer volle foto’s en zal zeker ook indruk maken
    10 juni 2018
    Volgens mij gaan jullie stiekem opnieuw trouwen in Las Vegas.
    Idd druk druk en nog eens druk. Weer een hele ervaring xxx
    10 juni 2018
    La Reve past precies bij jullie en jullie reis.
    weer een droom die waarheid is geworden. Je zult er wel van genoten hebben als ik de foto's bekijk. xx
    10 juni 2018
    aan de foto´s te zien zijn jullie ook op de maan geweest ..
    11 juni 2018
    Weer een fantastisch verhaal met schitterende foto's!!
    Woh, wat hebben jullie een prachtige reis!!!
    Jullie hebben heel wat op te slaan in jullie bovenkamer!!!😀👍