Van Mushara Bushcamp dwars door Etosha naar Etosha Safari Lodge

24 oktober 2019 - Etosha, Namibië

Het is nu half zeven, zit voor onze glamping tent te genieten van een prachtige zonsopkomst,  Ik hoor de vrolijke geluiden van de ontwakende wereld om me heen. Een bijzondere wereld met geluiden van dieren die wij niet kennen. Dieren die zich op gaan maken voor een erg warme dag. Nu is het nog heerlijk en met een bakkie koffie droom ik ff weg, net als Jacqueline die nog een beetje ligt te soezelen.

Gisterenmiddag lekker bij het zwembad gelegen, onder een afdakje, daarbuiten niet te doen. Tegen zessen was het zo afgekoeld dat we even voor onze tent konden zitten waar we bezoek kregen van een Zebramangoen. Hebben we opgezocht. Nooit van gehoord. Grappig beestje. Heerlijk gegeten, Jeroen hield mij via whatsapp op de hoogte van de ontwikkelingen bjn Ajax-Chelsea ( moeten we daar rechtzetten) nagenoten bij het kampvuur en prima geslapen. En dan ontwaken met zo’n wereld om je heen.

Nu gaan we ons opmaken voor een dikke 150 km game drivend rijden door het Etosha park op weg naar onze nieuwe bestemming waar we twee nachten zullen blijven, hopen maar dat de wifi zo goed is dat ik plaatjes kan delen..inmiddels is het bijna halfzes geworden en zit ik bij de bar in de lodge even dit stukje af te maken. We zijn echt de hele dag aan het gamedriven geweest over meer dan 150 km met een kleine lunchbreak. En we hebben wat gezien hoor. Zitten nu in Etosha Safari Lodge km of 12 van de gate. Grote tent, leuk huisje met airco!! Vandaag 39 graden geweest. Iedereen die zegt dat in het park de wegen goed zijn spreek niet de waarheid. Zeker 70% is gelijk aan D wegen... De wegen er naar toe zijn prima.

Meer ff niet te melden, morgen ook hele dag hier in de buurt. Ander stukje driven.

1. Inge:
    24 oktober 2019
    Heerlijke verhalen en prachtige foto's! Super fijn om mee te kunnen genieten hier! xxx
  2. Bep:
    24 oktober 2019
    Wohhhhhh wat een mooie ervaringen en geluk treffers om zo oog in oog te staan met die prachtige dieren.
    Echt prachtig ☘️☘️
  3. Gerrit Tini.:
    24 oktober 2019
    Ook wij vinden het fantastisch om zo mee te genieten!
  4. Jose:
    24 oktober 2019
    Kom voorlopig maar niet hier het is maar 15 graden te veel verschil dus blijf lekker genieten van omgeving en weer
  5. Golande:
    24 oktober 2019
    Super! Heerlijk die geluiden ! Super ! Die dieren! Genieten!
  6. Marion:
    24 oktober 2019
    Goh, wat hebben jullie veel dieren gezien zeg. Magnifiek!
    kan alleen maar genieten geweest zijn.
    ik zie dat het nu nog 29 gr is bij jullie en morgen en zaterdag weer zo warm.
    nou wij hebben ook geen klagen (al vindt Jose van wel denk ik) het is hier opnieuw lente zoals ze zeggen, temperaturen van 20 tot 22 graden in Limburg. Wel moeilijk of je nu wel een jas of niet aan moet. Och ja je kunt je maar ergens mee bezig houden he.
    foto;s zijn weer hartstikke mooi en wat een indrukwekkend beest is het toch een olifant he. Dat een dier zo groot zo gracieus kan lopen snap je toch niet.
    Geniet nog want hoe je het ook went of keert, het einde van de reis zit eraan te komen.