Van Waterberg Plateau Lodge naar N/a’a Kuse Lodge

28 oktober 2019 - Khomas Region, Namibië

Vanochtend lekker op tijd eruit, ontbijtje en koffie erin, afrekenen, en wegwezen richting Windhoek. Die 28 km verschrikkelijke gravelweg of  beter gezegd rotspad weer over en richting Windhoek gereden.

Eerste stop gepland na een dikke 200 km over lekker wegen bij Okahandja om te tanken. Daar ook een bakkerij gevonden, koffie met appelgebak en verder richting Windhoek. Daar de M53 op en we dachten ( althans ik) dat dit een goede weg zou zijn richting de lodge, echter na een paar km veranderde deze ook weer in een alle darmen op zijn kop zettende weg die ook nog eens 33 km lang was. Eerlijk gezegd, na een km of 10 ging het wel.

Wij komen aan bij de Lodge , receptie en restaurant zien er geweldig uit, leuke ontvangst en we krijgen de sleutel van zoals gezegd werd prachtige “villa”.

Wel 2,5 km rijden van de lodge en ook weer terug, dus dineren en ontbijt met de auto, want we zitten gewoon tussen het wild.

We rijden er naar toe en kunnen onze ogen niet geloven, we hadden op de weg hier naar toe al wat villa’s zien staan maar wisten wij veel.

We komen dus in een prachtige stulp terecht waar je gemakkelijk met 10 man in kunt, prachtige badkamers waarvan de master met een geweldig uitzicht net zoals de huiskamer. helaas is de airco in de master kapot en kan vandaag niet worden gerepareerd horen we net. Gaan we morgenvroeg in de master koffie en thee drinken en genieten van het uitzicht.

Wat we hier morgen gaan doen horen jullie morgen wel, stuur wel vast plaatjes van ons stekkie hier.

Komen er net achter dat in “onze “ villa een foto hangt waarop staat : bedankt voor het verblijf in jullie mooie villa. Angelia Jolie en Brad Pitt. was in 2010 weten we inmiddels.

Wij worstelen nu met de vraag wat wij moeten doen......

morgen verder, nu dineren binnen, deuren dicht! Buiten barst het van de apen... en ander spul

1. Marianne:
    Prachtige foto s
  2. Inge:
    28 oktober 2019
    Weer super mooie plaatjes!!
  3. Bep:
    Geweldig allemaal !!!!!