Etosha

25 oktober 2019 - Etosha, Namibië

Etosha

Gisterenavond genoten van een prachtige zonsondergang op het terras van deze prachtige lodge. Ondanks het feit dat er 65 huisjes zijn, hebben we daar weinig van gemerkt. Heerlijk buiten genoten van een prima diner.

Vanochtend rustig aan gedaan en rond 8.30 weer op weg naar het Etosha park via de Anderson Gate, daar zitten we een kleine 10 km vandaan.

Het is bewolkt vanochtend en de pompbediende van de benzinepomp hier vlakbij zegt dat dit betekend dat er veel wild te zien zal zijn.

Wij goedgemutst het park in en dat zijn we ook gebleven hoor. Het wild was echter vele malen minder dan gisteren en ik heb toch echt dezelfde km’s gemaakt als gisteren. Bij de waterputten waar het gisteren hartstikke druk was vandaag niets te doen, we hebben nog een paar beestjes gescoord die we nog niet hadden en een paar mooie giraffen. Op het laatste moment nog een leeuw op dezelfde plek als gisteren. Wifi is niet alles hier zoals jullie weten, probeer nog wat plaatjes te uploaden en anders morgen.

Waterbergpateau lodge is waar we morgen naar toe gaan en 2 nachten blijven. Gaan we een Rhino drive maken, ze hebben daar witten en zwarte.....

1. Marion:
    26 oktober 2019
    Wordt weer een spannend tripje de rhinodrive. Ben heel benieuwd hoe dat ervaren wordt en kijk uit naar de foto’s.
  2. Bep:
    26 oktober 2019
    Fijn dat jullie zo genieten. Kijk uit naar jullie mooie plaatjes en naar jullie avontuurlijke verhalen .
  3. Gerrit Tini.:
    26 oktober 2019
    Die pompbediende zat er behoorlijk naast! Have fun.