Puerto Banus & Middag aan het strand

19 mei 2019 - Benahavís, Spanje

Zit hier op zondagmorgen bij een bakje koffie nog bij te komen van de enorme spanningen die vannacht  in ons appartement hier in Spanje heersten .Nederland heeft het Euro Songfestival gewonnen. Wat een spannende stemmingsronde. De emoties hier vlogen over de tafel via alle hoeken van het appartement. Gelukkig was de uitslag zo positief dat we met een gerust hart konden  gaan slapen.....

Diezelfde dag ( gisteren dus,) zijn  we in de ochtend omdat het hier boven op onze berg weer erg hard waaide , naar Puerto Banus geweest. Deze plaats onder de rook van Marbella herbergt de jet-set van deze streken en in de haven liggen de mooiste en decadentste bootjes. Corrie heeft al haar “potjes” bij elkaar gedonderd en samen met advies van Jacqueline een mooi bootje op de kop getikt. Zie de foto.

Goed, daar de winkels met de grote merken bekeken, rond gewandeld en weer terug naar Benahavis, spulletjes opgepikt en naar het strand gereden. Playa Los Ganados. leuke plek beetje Jamaica uitstraling en muziek. Lekkere bedjes, beetje idiote bediening. Alle tafels waren gereserveerd vanaf een uur of 16.00 en daarom zouden we om 13.00 niet kunnen lunchen..... Is toch goedgekomen en de lunch was goed, zo goed dat we besloten om s’avonds niet uit eten te gaan ( pff) maar “gewoon” een lekker broodje te eten. Heerlijk met al dan niet een hoedje op voor sommige mensen en al dan niet een muziekje op voor anderen gewoon genoten van de heerlijke zon.......

De wind is inmiddels wat gaan liggen, zonnetje is er weer en wij gaan vandaag ff kijken in de oude stad van Marbella en vanmiddag weer gestrekt.

Fijne zondag allemaal.

19 mei 2019
    Weer leuk verhaaltje en leuke foto’s. Ik heb mijn gedachte bij de foto’s geplaatst. Doei. 🙋‍♀️🙋‍♀️
    Songfestival gekte , hier ook . Hoedjes op hoedjes af en ja kan mij voorstellen dat potjes leeg zijn hoor Corrie , goede keuze 👍👍 tja en de rest van de foto’s geeft veel gezelligheid weer . Geniet ze verder .
  3. Gerrit:
    19 mei 2019
    Zeer herkenbaar allemaal Kees. Lijkt erg op onze strategie sessies nietwaar?
    De hoedjes vakantie... wat de idiote bediening inhield horen we nog wel... Have !
    19 mei 2019
    Het gaat jullie goed af daar in Spain! Fijn hoedjes weer!! Geniet ervan!
    20 mei 2019
    Echt het vakantie leven zien wij aan ons voorbij trekken. En Kees, dat was een flinke kluif maar dat ging je goed af.