Marbella en dagje strand

20 mei 2019 - Benahavís, Spanje

Gisteren naar Marbella geweest, het bruisende centrum van de Costa del Sol, heerlijk over de boulevard gezworven, terrasje gepikt en genoten van gewoon mensen kijken. het was Zondag en dan zijn hier gewoon alle winkels en supermarkten dicht! Familiedag dus en die trekken erop uit. In Marbella was van alles te doen, onder andere een waterscooter race. Hebben we natuurlijk vastgelegd.

In de avond hebben we genoten van een heerlijk diner buiten op het terras in Benahavis wat een heerlijk lief dorpjes is met wel 50 restaurants. Benahavis is ook de startplaats van een avontuurlijk tocht over de rivier de Gualdalmina die begint met een plons in een  meertje en dan via de rivier al glijdend, zwemmend en wandelend naar beneden de rivier waar iedereen weer  op het droge komt. Deze tocht is zeer populair hier bij families aan de Costa Del Sol.

Terug naar het diner op het Terras in Benahavis, we hadden uitgekozen het restaurant La Torre de la Terrazza, en we hebben genoten van de heerlijke gerechten en de spaanse zomeravond... we hebben natuurlijk wat foto’s erbij verzameld en zeker een foto gemaakt van het hoofd gerecht dat ik had uitgekozen “ lamschouder” was een aardig stukje “werk” om het zo maar eens te zeggen....

De avond afgesloten met een potje Skipbo en op tijd de koffer in. Vanochtend zijn Jacqueline en ik samen even op pad geweest om boodschappen te doen. Kon Corrie ff rustig aan rond freubelen. Daarna de spullen gepakt en op goed geluk naar de kust gereden en meteen een leuke plek gevonden met strandbedjes. In de loop van de dag stak de wind van zee op en we zijn alledrie goed verbrand vandaag. Zie fotomateriaal !!

Morgen nog een voorzichtig dagje  strand, het weer wordt helemaal top morgen en omdat het alweer de laatste dag is voor Corrie, dagje aan het strand dus ingepland. Woensdagochtend vroeg op om Corrie naar Malaga te brengen... plakken wij er een dagje Malaga aam vast.

Nu ga ik weer voor iets lekkers zorgen......

1. Marion:
    20 mei 2019
    Klinkt allemaal prima en dat jullie het naar je zin hebben!
    Da’s natuurlijk ook belangrijk. Tijd vliegt als je het naar je zin hebt he Corrie! Ik kom volgende week je mooie bruin wel bewonderen. Geniet nog even. 😊😊❣️
  2. Thea:
    20 mei 2019
    Inderdaad raar dat de winkels en supermarkten dicht zijn in zo’n toeristische stad. Mis het filmpje van de waterscooter.
    Volgens mij worden de dames flink verwend door kok Kees. Nou veel plezier. Doei. 🙋‍♀️🙋‍♀️
  3. Bep:
    20 mei 2019
    Echte kreeftjes zijn jullie geworden en tja wat moet ik van al dat lekkere eten zeggen: jammie jammie 😳Kees waar heb je die lamsschouder gelaten ?? Leuke plaatsjes hoor . Geniet nog maar even Corrie van al dat moois en gezelligheid !! Gr H&B
  4. Carry:
    20 mei 2019
    Zeker wat wijn gedronken bij het uploaden van de foto’s We missen de helft. Groetjes van de maandag pensionada
  5. Loek:
    20 mei 2019
    Fijn dat jullie het zo goed naar de zin hebben
    Nog heel veel genot en mooi weer geniet ervan
    En Corry weer welthuis fijn dat je zo verwent bent👍🌞
  6. Inge:
    21 mei 2019
    Geniet nog even van jullie laatste dag samen! De plaatjes volgen vast nog...
  7. Marianne:
    22 mei 2019
    Fijn om te horen dat jullie het zo goed hebben ,en prachtig weer hebben.Nog een laatste dag samen genieten.Corrie een goede vlucht terug ,en nagenieten van deze mooie reis.