Op ontdekkingsreis naar west Amerika

23 mei 2018 - Tilburg, Nederland

Hallo allemaal, daar zijn we weer, we gaan weer eens op pad en deze keer gaan we richting West Amerika waar we op 1 Juni zullen aankomen in San Francisco. Deze leuke stad gaan we de eerste paar dagen lekker verkennen. SF is een bruisende stad met een Europees gevoel vanwege de vele Victoriaanse bouwwerken. Bij de meesten van onze  leeftijds genoten bekend van het hip pie tijdperk en bij de jongere onderons als de de stad in de buurt van de Google en Apple campus. De stad ken ik redelijk omdat ik daar een paar jaar geleden ben geweest toen ik bij Google op bezoek was. De rest van SF vertellen we wel als we daar zijn. Onze reis gaat vervolgens verder richting Monterey, Yosemite National Park, Mammoth Lakes,Visalia, Las Vegas ,Springdale, Bryce Canyon, lake Powell, Monument Valley,Grand Canyon, Scottsdale,Palm Springs en we eindigen in Redondo Beach vanwaaruit we LA, Santa Monica, Beverly Hills en alles wat daar nog meer te verhapstukken valt kunnen gaan bekijken. We vliegen weer terug vanuit LA op 21-06-2018 voor aankomst de volgende dag. We gaan er weer iets moois van maken. We kijken weer uit naar de bijzondere natuur en cultuur die we op zullen gaan snuiven. Ik kijk weer uit naar het schrijven van onze dagelijks avonturen. Het is nog maar een dikke week en dan mogen we alweer gaan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nicole:
    23 mei 2018
    Alvast een hele fijne reis en ik kijk weer uit naar jullie verhalen.
  2. Nellie Antonius:
    23 mei 2018
    Ben weer benieuwd naar de mooie verhalen,en de schiterende foto's. alvast goede reis en veel plezier gr nelly
  3. Maartje Smulders:
    23 mei 2018
    Dat klinkt weer als een fantastische reis! Heel veel plezier en moois toegewenst samen. En het zou zo maar kunnen dat jullie op de terugvlucht vanuit LA in het vliegtuig zitten met mijn schoonzusje, zwager en neefjes! Zij vliegen die dag ook naar NL vanuit LA.
  4. Rob:
    23 mei 2018
    Bofkonten! Dat wordt weer een lekker uitje.. wij genieten graag mee
  5. Marianne:
    23 mei 2018
    wij wensen jullie weer een onvergetelijke reis. wij genieten ook van het reis verslag.
  6. Marion:
    23 mei 2018
    Uitkijken naar de verhalen wordt het weer! maar, jeetje jullie zijn wel heel wat van plan zeg. alleen maar mooi. Goeie reis straks, geniet en laat ons een beetje mee genieten!
  7. Gerrit Tini.:
    23 mei 2018
    Hallo luitjes, jullie gaan weer veel zien en beleven. Wij genieten graag mee!
  8. Corrie schreppers.:
    23 mei 2018
    Als ik jullie verhalen en fotos lees en bekijk is het net of ik een beetje meereis. Geniet ervan
  9. Ria jansen:
    23 mei 2018
    Een hele goede reis geniet ervan en ben erg
    benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en beleven!!
  10. Thea:
    23 mei 2018
    Dat wordt voor jullie weer genieten. Veel plezier. Ik kijk ook weer uit naar jullie reisverhalen en foto’s. 🙋‍♀️🙋‍♀️
  11. Margriet Gommans:
    Super zeg. Dat wordt genieten. Fijne reis.😘
  12. Bep:
    23 mei 2018
    Wat een mooi vooruitzicht weer voor jullie maar ook voor ons en zeker ik zit zo mee in jullie belevenissen . Wij wensen jullie een super vlucht en dat het weer een van de prachtige reizen mag worden . We kijken er naar uit Kees en Jacquline xxxx
  13. Inge:
    23 mei 2018
    Jeuh, daar gaan ze weer! Dat doen jullie goed! Wij genieten hier weer allemaal mee:)
    xxx
  14. Mieke:
    24 mei 2018
    Oh, gezellig!! Jullie voorpret is al begonnen!
    Wat een mooi programma!!! Daar zullen jullie ongetwijfeld van gaan genieten. Net als wij van de leuk geschreven verslagen!! Kijken er naar uit!!
    Zelf houden we het bij Koudekerke! 😀😀