Oude centra Costa del Sol & San Pedro Alcantara beach

29 mei 2019 - Benahavís, Spanje

De afgelopen week hebben wij de oude centra van de ons omringende plaatsen hier bezocht. In de ochtend gewoon lekker op ons terras zitten en genieten van het mooie weer en de prachtige omgeving, digitale krantje lezen.... toch wel gemakkelijk. “Vroeger” en ik besef dat je oud wordt als je dat zegt, op jacht naar de telegraaf of het AD. Hoeft niet meer... Goed ik heb ook nog een paar foto’s gemaakt van ons appartement hier. Prima stek... Ik zet er dus een zootje foto’s op van de oude centra en van de mooie plek aan het strand die we vandaag op 5 km afstand hebben ontdekt bij het plaatsje San Pedro. Geweldige dag aan het strand gehad, lange mooie boulevard ( 10km gewandeld) morgen nog een stranddag en dan  de koffers pakken. Vrijdag gaan we op pad om het achterland en andere mooie plekken in Andalusia te gaan bekijken. Via Gibraltar gaan we dan door het natuurpark Los Alcornocales naar Jerez de la Frontera waar we 3 nachten zullen gaan blijven. Dan pak ik natuurlijk de draad weer op en krijgen jullie weer te zien en te horen wat we beleefd hebben hier.

tot aanstaande vrijdag dus en geniet van de vrije dagen en het mooie weer wat er in Nederland aankomt.

1. Thea:
    29 mei 2019
    Ziet er weer prachtig uit. Vooral die plantjes aan de muur erg leuk. Volop genieten. Prachtig appartement mooi groot balkon met een geweldig uitzicht. Grt uit Tilburg. 🙋‍♀️🙋‍♀️
  2. Bep:
    30 mei 2019
    Echt zonnige mooie gezellige foto’s . Ziet er goed en mooi uit . Lekker bruin gebakken en wat een mooi gezellig appartement met een prachtig uitzicht. Kijk uit naar jullie nieuwe mooie plekken in Andalusië . Gr H&B xxxx
  3. Marion:
    30 mei 2019
    Wat een prachtige vergezichten vanuit jullie appartement!
    Maarbella is zeker de moeite waard, veel bloemen overal dus dat maakt het een vriendelijke stad. Geniet van de reis naar Andalusie met zijn prachtige Alhambra.
  4. Marianne:
    30 mei 2019
    Het is en blijft prachtig ,nog een dagje rustig aan en op naar Andalusie
  5. Gerrit Tini.:
    30 mei 2019
    De foto's zijn weer prachtig en daarbij een strak blauwe lucht. Jacqueline onder de geraniums en jij Kees ervoor mooi houden zo! Wij kijken weer uit naar het verslag en de foto's van jullie reis naar Jerez de la Frontera.