Rondom Pitlochry, Dunkeld en Perth

1 oktober 2018 - Pitlochry, Verenigd Koninkrijk

Gisterenavond prima gegeten in The Inn on the Tay, op loopafstand van onze B&B, wat foto’s gemaakt van wat huisjes van onze buren. Huizen op zich zijn hier niet zo duur. Je  zit echter wel een eind van de echte “wereld” hier. Dus of wel vakantie of pensionado.

Vanmorgen zijn we naar Dunkeld gereden en hebben daar een wandeling langs de rivier gemaakt. Daarna in een tearoom een kopje cappuccino gedronken en vervolgens zijn we naar Perth gereden waar we ook een paar uurtjes hebben rondgestruind. De nodige Km’s weer gemaakt vandaag. Perth was overigens niet veel aan. Beetje grauwe grijze stad. Waren rond de klok van 16.30 uur weer terug bij onze B&B.

Hebben dus eigenlijk niet zo veel te melden vandaag, behalve dan dat het vanmiddag is gaan druilen en dat is ( nog) niet opgehouden. Dit wordt onze  laatste nacht in een B&B, morgen rijden we naar Edinburg voor de laatste 2 nachten. Daar zitten we in een hotel , ik zal morgen ongetwijfeld meer te melden hebben.

1. Jules&Claudia:
    1 oktober 2018
    Nou wij zijn ook begonnen met Outlander om in (jullie) sfeertje te komen. Vooral het taaltje... heerlijk.
  2. Bep:
    1 oktober 2018
    Lekker rustig dagje en toch de moeite waard zo te zien .
  3. Inge:
    1 oktober 2018
    hier druilt het ook flink:) Even rustig aan is ook fijn... Op naar de laatste mooie dagen van al weer een top vakantie!
  4. Gerrit Tini.:
    2 oktober 2018
    Leuke huizen van de buren en een mooie winkel in de kerk. Waarschijnlijk ook nog wat kunnen scoren en op weg naar nog een paar mooie dagen.