Aanvulling op vandaag stormy Tuesday the 25th of September

25 september 2018 - Isle Of Skye, Verenigd Koninkrijk

wij zijn net teruggekeerd op onze kamer, naar The Old School geweest om lekker te eten. De weg er naar toe en vooral weer terug in het donker, was een echte beproeving. Deze weggetjes zijn hier zo smal dat er maar een auto door kan. Je heb dan om de zoveel meter een soort vluchtplaats waar er dan gepasseerd kan worden. Bij daglicht al een aardige, maar in het stikke donker, met storm en hevige regen helemaal een leuke. De storm was voor onze begrippen niet code rood maar code dieprood , tegen het paarse aan. Hopen dat het morgen iets beter gaat ( met het weer dan) met ons gaat het prima. De WiFi hier is prima, door de storm liggen er wat verbindingen uit. Dus helaas, op de foto’s moeten Julie nog even wachten.

Wat ik ook nog vergeten was te vertellen is dat het veer waar we op weg naar toe waren, vanwege de storm uit de vaart was genomen, om maar ff aan te geven hoe serieus dit allemaal is. Nu op dit moment, is de storm wat gaan liggen. Dus morgen beter......

1. Loek:
    25 september 2018
    Niet leuk zeker niet in het donker en met dat weer
    Maar gelukkig is alles goeg gegaan en weer een ervaring rijker
    Hoop van harte dat het morgen beter weer is zodat je meer kunt genieten van het prachtige land met zijn natuur
    Gr Loek
  2. Marion:
    25 september 2018
    Gelukkig beter vooruitzicht hopelijk.
    Hebben jullie wel lekker gegeten want se rit terug was eng dus hoop ik dat het super eten waa!! ❤️🍷
  3. Bep:
    25 september 2018
    Jeetje kreetje , ik voel de spanning met jullie mee op die smalle wegen echt kicken 😳😅😅🤣 wat zullen jullie pitten zeg 😴😴 maar jullie beproeving is geslaagd , hopelijk jullie etentje ook. Liefs H&B 😘😘
  4. Thea:
    25 september 2018
    Was iets voor mij geweest op die smalle wegen maar niet heus. Kijk maar goed uit.
  5. Gerrit Tini.:
    26 september 2018
    Die vraag had ik je willen stellen over de smalle wegen maar bij deze is het antwoord al gegeven.
    Hopelijk blijft dit weertype jullie de komende dagen bespaard.