Inpakken en wegwezen

14 mei 2019 - Tilburg, Nederland

Hoi, eindelijk is het dan zover, we zijn de koffers aan het inpakken, alle spulletjes aan het verzamelen en controle op controle  om te kijken of we niets zijn vergeten. Jacqueline moet nog even naar de tandarts vanmiddag, daarna naar Corrie om de kofferpakstress even mee helpen  te beteugelen en dan nog een nachtje  slapen en dan gaan we richting Malaga. Rob ( zoon van Corrie) brengt ons naar Eindhoven en omdat we al om 7.30 uur vliegen, wordt dat dus een vroegertje en staat hij dus nadat hij Corrie heeft opgehaald rond de klok van 5 uur hier voor de deur om ons op te halen en naar Eindhoven te rijden. Zal wel geen file zijn zo vroeg in de ochtend tussen Tilburg en Eindhoven....

Daarna is het ruim 2,5 uur vliegen naar Malaga en daar kunnen we bij Herz de gereserveerde huur auto ophalen voor de komende maand.

Als we dit geregeld hebben kunnen we richting onze eerste stek gaan rijden waar wij 16 nachten zullen gaan vertoeven.. Dat is in de buurt van Marbella, het resort heet Quartiers Benhavis Marbella , te bekijken op http://www.quartiers.se. Daar hebben we een 2 rooms penthouse met alles erop en eraan. Zoals jullie weten gaat Corrie dus een weekje met ons mee, en wij hebben  daar natuurlijk al een plan de campagne voor gemaakt.

Naast gewoon lekker luieren en genieten van al het culinaire moois wat Spanje en (ik natuurlijk) te bieden hebben, gaan we ook een paar leuke plaatsen bezoeken in de buurt van Marbella. Als Corrie na een mooie week weer terug gaat gaan wij nog een weekje door daar en los van het genieten van de Spaanse zon ook nog wat leuke en spannende dingen doen daar in de buurt. Die zien jullie vanzelf verschijnen in de verhalen die zullen komen.

Na 16 dagen Marbella en omgeving, gaan we vervolgens de binnenlanden in en via Jerez de la Frontera ( 3 nachten), naar Cordoba ( 2 nachten), van Cordoba naar Baeze/ Ubeda ( 2 nachten), om vervolgens  te eindigen in Granada waar we ook 2 nachten zullen zijn. Vanuit Granada gaan we dan naar Torrevieja waar we nog 6 nachten een appartement hebben voordat we op 15 juni de terugreis weer hebben naar Nederland.

We zullen ongetwijfeld weer een paar leuke anekdotes te vertellen hebben de komende weken, we zijn inmiddels ingechecked, de koffers staan klaar.........

Tot morgen

1. Golande:
    14 mei 2019
    Laat me de eerste zijn om jullie een fijne vakantie te wensen. Vanuit het verre Australië., waar wij volop genieten van de schoonheid van dit werelddeel!
  2. Gerrit:
    14 mei 2019
    Heel fijne tijd met z’n allen. Groet vanuit Kasteel Vaalsbroek.
  3. Thea:
    14 mei 2019
    Super de reis kan bijna beginnen en jullie kunnen gaan genieten. Ik ga zeker de verhalen weer met veel plezier lezen. 🙋‍♀️🙋‍♀️
  4. Nellie Antonius:
    14 mei 2019
    Geniet er lekker van,Ik kijk uit naar de mooie verhalen
  5. Marion:
    14 mei 2019
    Nou de reis wordt voor jullie peanuts! alleen al het korte vliegen wat je niet gewend bent.
    vanuit een mooi en zonnig Tilburg wens ik jullie een heerlijke vakantie toe. Marion
  6. Margriet Gommans:
    14 mei 2019
    Een hele goede reis en een superfijne vakantie. Geniet ervan. Liefs Margriet .
  7. Mieke:
    14 mei 2019
    Dat ziet er allemaal , zoals gewoonlijk weer heel goed uit!! 👌👌
    Wordt beslist weer een mooie reis!!
    Een hele goede reis, en een super fijne, en gezellige vakantie in het zonnige Andalusië!!
    Heel veel groetjes 🌞🌞
    Mieke
  8. Loek:
    14 mei 2019
    Een heel goede reis jullie 3 musketiers veel plezier en als de navigatie het niet doet geen probleem vraag het aan Corry en het komt goed
    We kijken al uit naar de reis verslagen
    Graag gekleurd en heel terug
    Gr jose en loek
  9. Daniëlle:
    14 mei 2019
    Héle goede en gezellige vakantie gewenst! ADIOS!
  10. Bep:
    14 mei 2019
    Zo dat klinkt allemaal weer goed hoor. De reis er naar toe is voor jullie een makkie . Geniet van en met elkaar . En jullie kennende komen er vast weer vele mooie ,lach wekkende ervaringen op jullie pad . Geniet ze , dan genieten wij weer mee . H&B 😘😘
  11. Gerrit Tini.:
    15 mei 2019
    Wij sluiten ons aan bij alle wensen hier al genoemd, fijne vakantie ook met zus Corrie.