Limasol Cyprus

26 september 2021 - Limasol, Cyprus

Wij liggen op een bedje onder de parasol wan het is weer heet! Gisteren tijdens de zeedag voelde je het al aankomen. Hoe dichterbij wij bij onze bestemming kwamen hoe warmer het werd. Het was een dag gevuld met zoekende en kennismakende mensen zoals altijd het geval is bij de start van een nieuwe cruise.

s’avonds weer galadiner, show ( prachtig) en dansen bij de band. Deze keer meteen volle bak op de dansvloer. Duidelijk meer mensen die van deze muziek houden aan boord deze keer.

Aan het einde van de avond zaten Hanna en Albert op ons te wachten voor een slaapmutsje.

Vanochtend werden we wakker in Limasol. Ontbijtje en daarna met shuttlebus naar Limasol gebracht.

Wat een deceptie, daar varen we dus 2 volle dagen voor en blijven we ook nog eens 2 dagen liggen! Ja er is een kasteel, ja er is een zogenaamde oude stad! Het stelt echter niets voor en het is ook nog eens Zondag dus veel dicht! De boulevard is wel  prachtig aangelegd ( met steun van de EU) ook de Cruise Terminal is prachtig aangelegd alweer met……jazeker!

We wisten dat er steden uit konden vallen, is ook gebeurd maar dan die tijd vullen met 2 zeedagen en een plek als Limasol, daar wordt je niet vrolijk van. Wij hebben wat verder gezocht en gaan morgen in ieder geval fietsen via een mooi aangelegd  fietspad en kijken waar ons dat naar toegaat brengen.

Op de terugweg met de shuttlebus, spraken we nog wat Amerikanen, helemaal over de pis! Kunnen we ons ook wel voorstellen als je ff komt overvliegen en dan1/3 van je cruise zo in rook op ziet gaan. Max bij de formule 1 is ook niet alles zag ik net, gelukkig heeft Willem 2 gewonnen van PSV… maakt mijn dag goed😎👍

ik heb natuurlijk wel wat plaatjes gemaakt en in het zonnetje met een drankje is ook geen straf.

Morgen in ieder geval een fietstocht hier op Cyprus met gebak onderweg want Jacqueline is jarig dan. Kun je ook niet elk jaar zeggen dat je je verjaardag mag vieren op een cruiseschip in de haven van Limassol, Toch?

1. Marion:
    26 september 2021
    Zo deze reactie komt vanaf het overvolle terras bij de Trappisten. Dus heerlijk weer hier. Toch geven de foto’s een best mooi beeld maar die zijn dan ook echt uitgezocht denk ik. Bijzondere fietsverjaardag
  2. Thea:
    26 september 2021
    Weer heerlijk samen gedanst net als vroeger bij de KWJ. Morgen heerlijk fietsen en een proost op de verjaardag van ons sjakelientje en inderdaad nog op Willem 2. Onze Pim was stadionspeaker en hoopte weer 5x voor w2 te mogen omroepen net als vorig jaar of het jaar daarvoor toen W2 met 5-0 won. Vond hij toen geweldig was voor Pim een hoogtepunt. Nou veel plezier en geniet er nog van. 💋💋
  3. Kees Verhagen:
    26 september 2021
    ja fiets ze morgen ,en alvast gefeliciteerd liefs
  4. Golande:
    26 september 2021
    Toch wel mooie bijzondere foto hoor! Wij vandaag alleen maar leeuwen, cheeta’s, apen, neushoorns, olifanten, nijlpaarden, enz enz gezien ! ( safaripark beekse bergen) maar was superleuk dag. Afgesloten met biefstuk en steppegras! Heel veel plezier morgen op je fietsverjaardag! Zal wel prachtig ritje worden in die mooie natuur daar!
  5. Ria jansen:
    26 september 2021
    Jaqueline van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gelukkige jaren samen. Geniet ervan morgen.
  6. Bep:
    26 september 2021
    Toch nog ondanks de tegenvaller mooie plaatjes geschoten!
    Fijne dag morgen met jullie fietstocht, geniet er van . Inderdaad speciaal dat je zo je verjaardag mag vieren in en op :
    een cruiseschip in de haven van Limassol, gefeliciteerd 🥳 Jacqueline geniet er van .
  7. Hilliante:
    27 september 2021
    Wat een ervaring weer en leuke foto’s .
    🎉🥳Jacqueline van harte gefeliciteerd en een fijne verjaardag samen. Ook een leuke fietstocht morgen🌻🌞
  8. Gerrit Tini.:
    27 september 2021
    Hallo luitjes fijne fietsdag vandaag.
  9. Loek:
    27 september 2021
    Jacqueline geniet van je verjaardag en natuurlijk Kees ook🎂🍷
    Verder weinig aan toe te voegen met die W 2 ers
    Ik als PSV er allemaal moeilijk 😢😢😢