ff niet bereikbaar

1 februari 2020 - Buenos Aires, Argentinië

Wij zitten nu nog in Sunny Buenos, vanavond varen we uit richting Montevideo. Aan boord geen wifi tenzij je daar € 200 voor neerteld,Gaan we niet doen. Ik blijf de verhalen schrijven en als we dan in de aanleghavens Starbucks hebben of andersoortige koffie tenten met wifi zullen we daar uploaden. Kan ook zo maar zijn dat je een week of zo niets hoort, no worries dan! Komt wel..

mensen gesproken die deze reis al eens hebben gemaakt ...... was prachtig vertelden ze .... eerst nog een keer deze reis en dan sterven......

gemiddelde leeftijd aan boord schatten wij op 70 jaar, alle nationaliteiten. Leuke mensen ontmoet...... ff geduld dan komen de verhalen...

1. Marion:
    1 februari 2020
    Precies de goede leeftijd dan he. We zitten er zelf ook vlak bij.
    ik zou toch maar even wachten met sterven, er zijn volgens mij nog zoveel dingen die jullie nog willen zien en anders wil ik jullie nog wel een hele tijd zien!!!!!
    geniet van alles aan boord, lekkere drankje, lekker eten en mooie shows en we wachten af. Liefs Marion xx
  2. Jose:
    1 februari 2020
    Wacht vol ongeduld af naar volgende reisverslagen
  3. Bep:
    2 februari 2020
    Nou ja , dat sterven laat nog maar effe hoor. Nog genoeg te beleven zou ik zo zeggen !! We wachten geduldig af op je verslag Kees . Geniet vooral van al dat moois wat jullie nu ook weer mogen mee maken . 😘😘
  4. Loek:
    Tuurlijk lukken mensen boven de 70
    Groot gelijk een behoorlijk bedrag € 200
    Kun je beter op dek een kekker glaasje wijn voor pakken
    Wel jammer dat het nu stil is aan de overkant
    Maar geniet ervan en we zien de verhalen wel weer voorbij komen
  5. Marianne:
    2 februari 2020
    Al veel gezien ,en prachtig .Het eten ziet er ook goed uit.Groot gelijk 200 euro is niet mis,maar wij wachten gewoon even.Geniet op de boot .
  6. Gerrit Tini.:
    2 februari 2020
    Die wachttijd daar hebben wij volledig begrip voor. Wij zien uit naar de volgende verhalen en foto's.