Blue Mountains 2

29 december 2016 - Leura, Australië

Hi, gisterenavond weer lekker gegeten bij Silks, terug in hotel massage gehad van Jacqueline. Nog wat pijnstillers er achter aan en een slok whiskey met als resultaat een redelijke nacht.

Vanochtend na het ontbijt rugzakje gepakt en naar de 3 Sisters geweest. Dit is echt een topattractie hier en het was hartstikke druk. Het is hier immers hoogseizoen!

Je kunt hier ook met een kabelbaan en trein naar een uitzichtpunt gaan. Wij hebben sterk de indruk dat het hier dan alleen om de kabelbaan en trein gaat. Die gaan welliswaar stijl om hoog en omlaag en zijn respectievelijk de hoogste en stijlste baan van Australie. Nou kabelbanen en treinen hebben we al genoeg gezien en meegemaakt en een beter uitzicht op de 3 Sisters dan van de bekende bordessen kun je niet hebben. Toch was zowel de kabelbaan als de trein vanochtend om 9.00 uur voor zowat de hele dag volgeboekt.

We hebben de wandeling gemaakt en mooie plaatjes gemaakt. Gelukkig waaide het erg hard, anders was het met de temperatuur niet te harden geweest. Het wordt vandaag zo'n 37 graden en op dit moment, op een bedje aan het zwembad is dat ook zo.

Nadat we de 3 zusjes dus gezien hadden het dorp ingegaan op zoek naar een apotheker en deze ook gevonden. Even uitleg gegeven en wat mee gekregen.

Helpt nog ook geloof ik! Wat boodschappen gedaan voor als we naar Sydney gaan,dan kan ik Jacqueline afzetten bij het appartement en daarna de auto retourneren op het vliegveld en met de trein terug naar Sydney gaan.

Vanmiddag ff chillen bij het zwembad en morgenvroeg dus na het ontbijt naar Sydney.

1. Jeroen:
    29 december 2016
    Ziet er weer mooi uit! Balen van je rug pa. Hopelijk wordt het snel beter. En niet meer tillen deze vakantie dan hè!
  2. Marion:
    29 december 2016
    mooi mooi mooi!! al moet ik zeggen dat ik de foto's van de natuur zeker zo mooi vindt als de 3 sisters. ik denk dat die indrukwekkender zijn wanneer je ze in het echt ziet en ja, dt zit er voor mij niet in. maar oh wat ben ik blij met al die verhalen en foto's zo is het net of ik er ook een heel klein beetje ben geweest!!!
    denk aan het ruggetje en het blote bolletje! is het niet voor de zon dan wel voor de vogels!
  3. Bep:
    29 december 2016
    Zo lieve mensen wat prachtig weer allemaal en het is wat Marion al beaamd alsof we mee reizen met jullie zou wat zijn he Een min puntje natuurlijk en dat je rug Kees hopelijk helpt dat middel wat je gekregen hebt .
    Goede reis verder en ik kijk al weer uit naar jet volgende .
  4. Gerrit Tini.:
    29 december 2016
    Wederom prachtige natuur en selfie.
  5. Loek:
    29 december 2016
    Nou auw van de rug is mooi kloten maar door pillen en drank verzacht het wel
    En dan zeggen dat drank meer kapot maakt maar het verdooft wel!!!
    Prachtige reis met veel afwisseling en een prima schrijver dat kun je straks gerust als hobby erbij gaan doen
    Geniet en een warm nieuwjaar gewenst hier is het -4
    Gr Jose en Loek