Op "trekking"naar de Sekumpul watervallen, de dames "shoppen"en yoga lessen aan huis !

28 december 2017 - Lovina Beach, Indonesië

Vandaag zijn Remon, Tieme, Jeroen en Kees naar de Sekumpul watervallen geweest.Als je de verhalen moet geloven dan is het een redelijke intensieve tocht die echter uitermate de moeite waard schijnt te zijn. De dames op hun beurt worden vandaag naar Lovina gebracht waar ze met behulp van een chauffeur nog een beetje kunnen "shoppen" en wat prullaria hebben weten te vergaren. Daarna wat bruin brood scoren en lunchen bij Budha Bakeries op voorspraak van wat bekende mensen van ons:-). Dat dit allemaal gelukt is weten we inmiddels want ik zit hier bij  het zwembad mijn verhaal te schrijven.

Wij ( de mannen) zijn naar de watervallen gereden ( ruim 1 uur en 20 minuten), daar aangekomen even onderhandeld over de prijs van de  gids en de entre en vervolgens op pad gegaan. De paden zijn redelijk glad gezien het natte seizoen. Naar beneden gaat echter prima.. Tieme doet het hartstikke goed en ook de gids levert prima werk en helpt Tieme en mij :-), daar waar mogelijk. Als we uiteindelijk bij  de eerste 2 van de 5 watervallen die we gaan zien aankomen, weten we al door de vergezichten die we hebben gehad dat het meer dan de moeite waard is. De watervallen zijn werkelijk prachtig en tonen het Balinese landschap in al haar schoonheid. Onder de grootste watervallen kunnen we niet komen, vanwege het regenseizoen zijn de watervallen goed gevuld !. Er zijn er echter nog een 3 tal waar we wel  bij kunnen komen en waar we ook onder kunnen staan. Daar gaan we dus als 2e doel op af.

Daaraan gekomen was er een fotoshoot aan de gang met een mooi fotomodel voor de watervallen, Opa liet zich niet kisten en heeft zichzelf ook laten fotograferen en niet onverdienstelijk al zeg ik het zelf. En foto's zeggen meer dan woorden.......

Foto's en filmpjes worden erop gezet, misschien een beetje veel, maar je bent hier ook niet elke dag samen nietwaar ?

De terugtocht was inderdaad warm en heftig en ik kan mij voorstellen dat sommige mensen halverwege de brommer pakken.... Bij de villa hebben de Yoga freaks inmiddels hun les gehad. Ik wordt nu geroepen, moet het zwembad in want Suze mocht indien ze vandaag niet meer dan 5 minuten zou boeren !! een spelletje bedenken waar we met zijn allen aan mee moeten doen.... ik dus ook... foto's komen er aan. Eerst de opa verplichtingen nakomen.......

1. Marion:
    28 december 2017
    We kunnen het deze keer wel heel goed volgen allemaal! Dankzij betere wifi in Bali. Leuk voor ons en fijn voor Kees kan hij meteen zijn verhalen delen. Kom maar op Kees ik,lees ze graag.
    Tieme heeft wel een heel mooie houding bij het poolen, laat oma maar eens goed naar je kijken Tieme, misschien lukt het haar dan ook op zo’n mooie manier! (haha).
    De foto van jullie op de bank vind ik wel heel,bijzonder en ik kijk uit naar de foto’s van de watervallen. Liefs Marion xx
  2. Jules&Claudia:
    28 december 2017
    Jaaaa... Kan zo op de cover van ..............
  3. Gerrit Tini.:
    28 december 2017
    De ene foto is nog leuker dan de andere. Wij vallen van de ene verbazing in de andere. Voor iedereen maar zeker voor de kinderen gaat er een wereld open! Op deze wijze van jullie reis op de hoogte blijven is genieten!!
  4. Yvonne de Ruiter:
    28 december 2017
    Ziet er allemaal goed uit zeg. Maar waar is die foto van de mannen met het model 😁
  5. Bep:
    28 december 2017
    Wat een genot en adembenemend mooi allemaal . En ja Kees zoals altijd waan ik me helemaal in je boek 😉 levens echt 🤪 op naar het volgende hoofdstuk 👍👍🏽
  6. Jose:
    29 december 2017
    Fijn om te lezen en te zien,wat voor indrukwekkende dingen jullie mee maken.
    Kees heb je al een uitgever gevonden?

Mogen jullie blijven genieten.

José
  7. Marianne:
    30 december 2017
    Ja het is prachtig daar .en zo veelzijdig genieten van alles liefs van ons.